Veteriner İlaçları

Avcılar Hayvan Hastanesi karşısında bulunan kliniğimizde reçeteli veteriner ilaçları temin edebilirsiniz.

Veteriner ilaçları hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz. Kedi ilaçları, Köpek ilaçları, Kanatlı Hayvan ilaçları reçete ile teslim edilir.

Görüntüleme

Kliniğimizde görüntüleme araçları aktif olarak kullanılmaktadır. Röntgen, Ultrason, Endoskopi, Videoskop görüntüleme konusunda destek alabilirsiniz.

Görüntüleme hakkında detaylı bilgi edinebilirsiniz.

Cerrahi

Cerrahi müdahale, ortopedi, genel cerrahi, tümör cerrahisi, göz cerrahisi, yumuşak doku cerrahisi , özel cerrahi konusunda destek alabilirsiniz.

Veteriner cerrahi , operasyonlar hakkında bilgi alabilirsiniz

Tahlil

Laboratuvar ve tahlil konusunda destek alabilirsiniz, teşhis ve tedavi devamı için en etkin yöntem test ve tetikler kullanılarak canlının durumunu sayısal değerler yöntemi ile takip edilmesidir.

tahlil hakkında detaylı bilgi edinebilirsiniz

Acil Veteriner

Acil veteriner hizmeti, 24 saat açık nöbetçi veteriner kliniğimizde, acil müdahale, yoğun bakım ve yaşam destek fonksiyonları kontrolü konusunda destek alabilirsiniz. #veteriner

veterinerlik hizmeti ve sorumlu veterineri

Dahiliye

Sistemik muayene konusunda destek alabilirsiniz, dermatoloji, kardiyoloji, nefroloji, sindirim sistemi, solunum sistemi, hormonal sistem,

Kedi, köpek, kanatlı hayvan egzotik hayvan muayenesi için lütfen randevu alınız. Kedilerin, köpeklerin, kanatlı hayvanların veterinerlik hizmetleri randevu ile yapılmaktadır. Kedilerde, köpeklerde sistemik muayene için uzman hekim randevusu oluşturulur. Veterineri bilgilendirme formu düzenlenmelidir. Kedim ve köpeğim muayene kaydı için ne yapabilirim. Evde ne yapabilirim ve iş yerinde hizmet istiyorum.
  • Yazarın fotoğrafıVet. Hek. Ersin Gümüş

Kedi köpek aşı ve karne

Koruyucu Hekimlik

Küçük dostlarımızın beslenme, bakım, sağlık muayeneleri.Bulaşıcı hastalıklardan korunma, aşı uygulamaları, iç parazit ve dış parazit tedavisi.Rutin kilo kontrolü ve sağlık taraması. Yavru hayvanlarda gelişme sorunları ve kontrolü.Karne ve kayıt, çip takılması, yurt içi ve yurt dışı seyahat evrakları.

Kedi aşı takvimi

kedilerde aşılama iki aylık yaşta yapılmaya başlanır. Kedi karma aşı ile başlanmaktadır. Kedi leukemia (kedi lösemi aşısı) tekrarlanarak ilk yıl uygulanır , kedi kuduz aşısı yılda bir kez , her yaşta uygulanır. Karne ve kayıt, çip takılarak yapılmaktadır. Çip, deri altına kolayca uygulanmaktadır. Çip içerisinde ,çip okuyucu ile okunabilen elektronik bir numara kodlanmıştır. Çip numarası karne üzerine yapıştırılır.

Kedi iç parazit ve kedi dış parazit, kullanılan ilaç türüne göre aylık, iki aylık veya üç aylık tekrarlar ile hayat boyu uygulanmaktadır.

Köpek aşı takvimi

Köpeklerde aşı uygulaması, otuz günlük ve kırkbeş günlük olarak ilk aşılama ile başlanmaktadır. Köpek korona( canin corona), köpek bronşin (köpek bronchine), köpek kuduz (canin rabies) aşıları belli periyotlar ile tekrar etmektedir. Köpek iç parazit ve köpek dış parazit uygulaması, köpeğinizin kilosuna göre dozlanmakta, kullanılan ilaca göre aylık, iki aylık, üç aylık süreler ile hayat boyu tekrarlanmaktadır.