Veteriner İlaçları

Avcılar Hayvan Hastanesi karşısında bulunan kliniğimizde reçeteli veteriner ilaçları temin edebilirsiniz.

Veteriner ilaçları hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz. Kedi ilaçları, Köpek ilaçları, Kanatlı Hayvan ilaçları reçete ile teslim edilir.

Görüntüleme

Kliniğimizde görüntüleme araçları aktif olarak kullanılmaktadır. Röntgen, Ultrason, Endoskopi, Videoskop görüntüleme konusunda destek alabilirsiniz.

Görüntüleme hakkında detaylı bilgi edinebilirsiniz.

Cerrahi

Cerrahi müdahale, ortopedi, genel cerrahi, tümör cerrahisi, göz cerrahisi, yumuşak doku cerrahisi , özel cerrahi konusunda destek alabilirsiniz.

Veteriner cerrahi , operasyonlar hakkında bilgi alabilirsiniz

Tahlil

Laboratuvar ve tahlil konusunda destek alabilirsiniz, teşhis ve tedavi devamı için en etkin yöntem test ve tetikler kullanılarak canlının durumunu sayısal değerler yöntemi ile takip edilmesidir.

tahlil hakkında detaylı bilgi edinebilirsiniz

Acil Veteriner

Acil veteriner hizmeti, 24 saat açık nöbetçi veteriner kliniğimizde, acil müdahale, yoğun bakım ve yaşam destek fonksiyonları kontrolü konusunda destek alabilirsiniz. #veteriner

veterinerlik hizmeti ve sorumlu veterineri

Dahiliye

Sistemik muayene konusunda destek alabilirsiniz, dermatoloji, kardiyoloji, nefroloji, sindirim sistemi, solunum sistemi, hormonal sistem,

Kedi, köpek, kanatlı hayvan egzotik hayvan muayenesi için lütfen randevu alınız. Kedilerin, köpeklerin, kanatlı hayvanların veterinerlik hizmetleri randevu ile yapılmaktadır. Kedilerde, köpeklerde sistemik muayene için uzman hekim randevusu oluşturulur. Veterineri bilgilendirme formu düzenlenmelidir. Kedim ve köpeğim muayene kaydı için ne yapabilirim. Evde ne yapabilirim ve iş yerinde hizmet istiyorum.
  • Yazarın fotoğrafıVet. Hek. Ersin Gümüş

Veteriner Hizmeti

Acil veteriner hizmeti için kliniğimizden destek alabilirsiniz.

Acil veteriner hekimlik nedir?

Acil veteriner hizmeti ve travmatoloji , canlının hayati tehlike yaşadığı travma veya anlık sistemik yaşadığı problemlerdir. Travma , yüksekten düşme, trafik kazası, yabacı cisim yutması, yaralanmalar, saldırıya uğraması gibi sebepler sayılabilir. Acil müdahale gerektirmektedir. Travma sonrası hastanın stabil halde tutulması ve en yakın klinikte müdahale edilmesi önemlidir.

Acil sistemik problemler, kalp, solunum, dolaşım, üriner sistem, operasyon sonrası ani değişiklikler, hastanın bilinç kaybı, solunum hızı değişiklikleri, ani halsizlik , yüksek ateş, vücut ısısı düşmesi, aşırı tepki, sürekli bağırma ve bilinçsizce hareketler, sürekli kusma, sürekli öğürme, kendi yerinde duramama ve huysuzluk, herhangi bir doğal delikten kan gelmesi, idrarından kan gelmesi, halsizlik, sallantılı yürüyüş, aşırı hareketsizlik, yerinden kalkamama, dokunulan yerden aşırı ağrı duyması ve bağırması, çişini yapamaması, sürekli ıkınması. Bu durumda mutlaka hekime götürmelisiniz. Karşılaşacağınız bu durumlar kısa sürede müdahale gerektirmektedir. Donanımlı bir yerde sorun tanımlanıp, çözümü planlanmalıdır.

acil 24 saat açık nöbetçi veteriner kliniği #veteriner