Kedi ve Köpek

Köpeklerinizin tüm ihtiyaçlarını karşılayabilirsiniz, Ekip ve donanım olarak bakım, aşı, tedavi, tahlil, ameliyat, ilaç, konusunda sizlerin yanındayız.

Erkek köpek kısırlaştırma , testislerin ameliyat ile alınması ,köpeğinizin ilerleyen yaşta bir çok hastalıktan kurtulmasını sağlamakta.Dişi köpek kısırlaştırma ameliyatı, rahim ve yumurtalıkların genel anestezide alınması operasyonudur.  köpeğinizin gaz anestezi ile yapılan ameliyatlar sonrasında, ayılma süresi daha kısa sürmekte , anestezi protokolü hekim kararı ile olur. Köpek traşı için lütfen randevu alınız. Köpek makas traşı için  pet kuaförümüz randevu ile hizmet vermektedir. Yetişkin köpek aşıları ve yavru köpek aşıları arasında tekrar ve sıralama olarak farklılık bulunmaktadır. Karne, kayıt, çip,  aşı konusunda kliniğimizden bilgi alabilirsiniz. Karma, Kuduz, Bronşin, Corona, Lyme, Mantar aşıları yıllık olarak tekrar edilen aşılardır. İç parazit ,dış parazit uygulaması kullanılan ürüne göre aylık, iki aylık, üç aylık olmak üzere süreleri vardır. pire kene tasması kullandığınız markaya göre kullanma süreleri vardır. Kırık ameliyatı, kalça ameliyatı, bacak ameliyatı ortopedik tekniklerle yapılmakta, uygulanacak teknik için çeşitli röntgen pozisyonları kullanılmaktadır. Dijital röntgen ile görüntüler üzerinde yapılan işlemler sonrasında doğru ölçülerde ve ideal tekniklerde operasyon kararı alınmaktadır.Köpeklerde diş temizliği ve diş çekimi için ağız muayenesi yapılır, röntgen çekilir dişlerin durumuna göre müdahale edilir. Köpek göz muayenesi göz akıntısı,ve enfeksiyon kontrolü ile başlar. katarak muayenesi için özel cihazlar ile yapılır. köpek katarakt  ameliyatı özel cihaz ve donanım ile yapılır. Randevu numaralarımız mevcut.