Avcılar'da bulunan kliniğimizde Veteriner ilaçları satışı yapılmaktadır.

Hayvan ilacı satışlarında reçete  şart, reçetesiz ilaç satışı yapılmamaktadır. Hayvanınızın mutlaka Veteriner Hekimin isteği ile ilaç kullanması onun sağlığı için önemlidir.

Kliniğimizde ,sadece veteriner muayenehanelerinde  satılmasına izin verilen ilaçlar bulunmaktadır, Hayvan sağlığı için kullanılan fakat beşeri ilaçlar olarak ruhsatlandırılmış ilaçları eczanelerden  temin edilebilirsiniz.

Kuş ilacı

İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi kampüsüne en yakın veteriner kliniği olarak, Hastalarımızın ve hasta sahiplerinin ihtiyaçlarını en kısa sürede karşılamak ve sağlık sorunlarının çözümü için çalışıyoruz.

Tamamlayıcı Yem

Vet Expert

Veda Vet

Kedi ve köpek ilaçlarında düzenli olarak kullanılan kedi iç parazit ilacı veteriner kliniği haricinde satışı yasaktır. Kedi iç parazit hapı nereden alınır, kedi iç parazit damlası nedir ve nereden alınır,kedi dış parazit tavsiye gibi sorularınızın cevabı veteriner  klinikleridir. profender iç parazit damlası ve tenizol iç parazit hapı satın al sorularınıza cevap olarak kliniğimiz yardımcı olmaktadır,caniverm iç parazit hapı fiyatı konusunda veteriner klinikleri iç parazit uygulama olarak yardımcı olmaktayız.kedi iç parazit damlası bayer gibi ilaç firmalarının yıllardır ürettiği ilaçlardır.

Köpekler için kullanılan ilaçlarda aynı şekilde ,köpek pire ilacı ve köpek pire tasması, köpek dış parazit çiğneme tableti köpek iç parazit hapı,hayvanlarda bit pire ilacı,köpek pire ilacı eczanede olurmu, eczanede  satılan pire ilacları sorusunda ,Veteriner ilaçları veteriner kliniklerinde ve veteriner hekim reçetesi ile satılabilektedir.hayvan ilacı satan yer sorusunun  tek cevabı veteriner kliniğidir.

Muhabbet kuşu ilaçları ,muhabbet kuşu ishal ilacı muhabbet kuşu antibiyotik fiyatı gibi sorular veteriner kliniğinde yapılan muayene sonrası cevaplanabilir.

Hayvan ilaçları fiyatları tarım bakanlığı tarafından belirlenmekte, büyükbaş hayvan antibiyotikleri hayvanların küpe numaralarına kayıt edilmekte, hayvanlar için  antibiyotik isimleri sadece veteriner hekimlerin hakim ve karar verici durumda olduğu önemli bir konudur, hayvan geliştirme ilaçları hakkında hayvanınızın bakımı konusunda muayene ettirdiğiniz veteriner hekimin tavsiyelerini dikkate alınız. ademin gibi hayvan sağlığında kullanılan ilaçlar reçete ile satılmakta ve büyükbaş hormon ilaçları gibi sadece veteriner hekim kontrolü ile kullanılabilir. veteriner ilaçları online satış konusunda hayvan bilgi sistemi içindeki hiç bir ilaç internet üzerinden satılamaz. hayvan ilaçları nereden alınır , sadece veteriner kliniklerinden alınabilir.

Değerli dostlar,

İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi'ni 2007 yılında bitirdim.2010 yılında Avcılar Ambarlı Mah. Plaj yolu sok no:6 /A-B adresinde Kliniğimi kurdum. Kentsel Dönüşüm Sebebi ile 2020 Eylül ayında yeni adresimize taşındık.Yeni yerimiz,İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Veteriner Fakültesi(Avcılar Hayvan Hastanesi ) yanında. Veteriner Fakültesine en yakın veteriner kliniği.Veteriner Fakültesi depremde hasar gördüğü için klinik bölümleri prefabrik  alanlarda hizmet vermekte. Klinik harici diğer anabilim dalları hadımköy'de çalışmaktadır.Hayvan hastanesi prefabrik binalarda hizmet veriyor. Yeni bina yapılmaktadır. veteriner ne demek , Ülkemizde veteriner kelimesi Veteriner Hekim anlamında kullanılmaktadır.

Adres: Üniversite Mah. 3S Kale Firuze konakları Bağlariçi Cad. No:23 D:1E

Avcılar/İstanbul/Türkiye.

Avcılar Veteriner Kliniği, İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Veteriner Fakültesi (avcılar Hayvan Hastanesi) yanında , ilaç satışı,yoğun bakım,acil veteriner hizmeti,kısırlaştırma,kırık operasyonu,kan tahlili,ultrason,endoskopi,köpek eğitimi yapan 7/24 saat açık,nöbetçi veteriner kliniği.